ساخت ماد جدید بازی Resident Evil 2 Remake با محوریت پشتیبانی از دوربین کلاسیک - گیم فا | نیوز پارسی

ساخت ماد جدید بازی Resident Evil 2 Remake با محوریت پشتیبانی از دوربین کلاسیک

منبع: گیم فا

بازدید: 20

تاریخ: 1397/11/17

ساعت: 21:16


به تازگی زاویه‌ی دید برخی از سکانس‌ها و صحنه‌های بازی Resident Evil 2 Remake توسط یک مادساز حرفه‌ای تغییر کرده و تجربه‌ی گیم‌پلی بازی به همراه زاویه‌ی دید کلاسیک بازی، هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

بدون تردید یکی از نکات مثبت و کلیدی بازی Resident Evil 2 Remake که توانست موفقیت این بازی و رضایت کاربران را دنبال داشته باشد، ایجاد تغییرات بنیادی و بزرگ در گیم‌پلی آن بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تغییر زاویه‌ی دوربین بازی اشاره کرد. ما در جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه، شاهد پشتیبانی بازی از حالت سوم شخص هستیم و البته برخی از سکانس‌ها و محیط‌های بازی نیز بر همین اساس ساخته شده‌اند.

حال برخی از بازی‌بازان و کاربران قدیمی این مجموعه قصد دارند گیم‌پلی بهبود یافته و فوق العاده‌ی بازی Resident Evil 2 Remake را به وسیله‌ی دوربین کلاسیک بازی تجربه کنند. این درخواست کاربران به گوش یکی از مادسازان حرفه‌ای رسیده و وی برخی از سکانس‌ها و صحنه‌های این بازی را به وسیله‌ی ماد جدید خود، تغییر داده است. در واقع با استفاده از این ماد، گیم‌پلی بازی و زاویه‌ی دید آن از حالت سوم شخص یا به اصطلاح دوربین برروی شانه به حالت دوربین ثابت تغییر خواهد کرد. حتما باید بدانید که دومین نسخه از سری بازی نیز بر اساس همین دوربین‌های ثابت ساخته شده بود که البته در آن زمان استقبال پرشور هواداران را به دنبال داشت.

با توجه به ویدئویی که این مادساز از جدیدترین ماد خود منتشر کرده، می‌توان از کیفیت بالای گیم‌پلی بازی Resident Evil 2 Remake مطمئن شد زیرا تمامی سکانس‌ها حتی با استفاده از دوربین ثابت نیز بسیار هیجان انگیز هستند. البته این مادساز اعلام کرده که ساخت تمامی مراحل و سکانس‌های بازی به همراه پشتیبانی از دوربین ثابت، کار بسیار دشوار و چالش برانگیزی خواهد بود و بدون تردید هزینه‌های زیادی نیز به دنبال خواهد داشت. یکی از دلایل آن این است که گیم‌پلی اصلی بازی Resident Evil 2 Remake بر اساس زاویه‌ی دید سوم شخص طراحی شده و به همین علت ما در بسیاری از مواقع، شاهد محیط‌های بسیار تاریک و مبهم خواهیم بود. حال اگر قرار باشد که این محیط‌ها از طریق دوربین کلاسیک بازی دنبال شود، ما نیازمند اضافه کردن نور بسیار زیادی به این محیط‌ها هستیم و با این کار، وضعیت نورپردازی بازی با مشکل مواجه خواهد شد. از طرفی و همان‌طور که اشاره شد، اضافه کردن میزان زیادی از نورهای مختلف به سکانس‌های بازی، کاری بسیار زمان‌بر است. در نهایت این مادساز افزود که سیستم کنترل شخصیت بازی نیز با توجه به زاویه‌ی دید سوم شخص طراحی شده و با استفاده از دوربین کلاسیک، ممکن است کنترل شخصیت اصلی با مشکلاتی مواجه شود.

این ماد جدید به تازگی معرفی شده و در همین مدت زمان کوتاه، استقبال کاربران زیادی را به دنبال داشته است. البته هنوز مشخص نیست که مراحل ساخت و توسعه‌ی این ماد جدید برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی به طور رسمی ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر. در ادامه می‌توانید ویدئوی جدید مربوط به ماد حالت دوربین ثابت بازی Resident Evil 2 Remake را تماشا کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰|دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰|دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰

مطلب نقد و بررسی اختصاصی بازی Resident Evil 2 Remake ازاینجابه قلم مهدی رضایی قابل مطالعه است.

مطالب مشابه




به روایت تصویر


به روایت ویدئو